if you find a best soccer cleat for you,please stop and visit shopcleats.com.

Рада творчих груп
  • тел. 0432-56-23-88
  • e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

"Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради"

Проект учнівського самоврядування

«МИ ТІ, ЩО ГІДНІ ПРОЦВІТАННЯ»

Найважливіше завдання школи – розкрити творчі здібності,

обдарування, таланти всіх вихованців.

В. Сухомлинський

 

 

Актуальність сприяння розвитку творчих здібностей обдарованих школярів зумовлена реаліями сьогодення, які вимагають від особистості не лише знань, але й усвідомлення нею власної ролі та відповідальних дій згідно з принципами життя та пріоритетом прав людини.

 Підтримка та розвиток учнів, що володіють потенціалом до високих досягнень у силу видатних здібностей є одним із пріоритетних напрямків сучасної світової освіти.

Система освіти має забезпечувати підтримку обдарованих дітей і молоді, розвиток у них творчих здібностей, формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості.»

(Доктрина національної освіти)

Обдарованість–це якісно своєрідне поєднання здібностей високого рівня, а також інтересів, потреб, яке дозволяє виконувати певну роботу на якісно високому рівні.

За широтою розпізнають загальні і спеціальні здібності.

Спеціальніздібності є умовами, необхідними для конкретного виду діяльності( наприклад ,музичний слух, почуття ритму – в музиканта, «оцінкапропорцій» - у художника і т.д.)

Загальні здібності необхідні для виконання різноманітних видів діяльності. Наприклад, така здібність, як спостережливість, потрібна і художнику, і письменнику, і лікарю, і вчителю, а людям багатьох професій повинні бути притаманні: організаційні здібності, критичність і глибина розуму, добра здорова пам'ять і , головне, аналітико-синтетична діяльність.

За якістю здібності поділяються на математичні, технічні, художні, літературні, музичні, організаційні, спортивні тощо.

 Також розрізняють обдарованість:

-         Соціальну – лідерську;

-         Художню – музичну, образотворчу, сценічну;

-         Інтелектуальну – здатність аналізувати , мислити, зіставляти факти;

-         Академічну – надзвичайна здатність до навчання взагалі, стають відмінними спеціалістами

 Робота з обдарованими учнями  повинна вестись на засадах того ,що творча особистість – це цілісна людська індивідуальність, яка виявляє розвинені творчі здібності та вміння, що забезпечують здатність генерувати нові ідеї , які змінюють на краще життя людини. Основним завданням колективу нашої гімназії є створення сприятливих умов для виявлення, розкриття, реалізації обдарувань кожної дитини. Кінцевим результатом такої роботи ми бачимо гімназиста – творчу особистість, здатну до самовдосконалення,саморозвитку і  самореалізації у соціумі.

Основою нашої роботи з обдарованимидітьми є реальнезнанняїхможливостей та прогнозування потреб особистості. Саме тому важливим є визначенняпріоритетів в даномунапрямку у діяльностінавчального закладу, створеннячіткої  системироботи з такими учнями , здійсненняпошуку, відбору, творчогорозвиткуобдарованої, талановитоїучнівськоїмолоді в галузі науки, культури, мистецтва, спорту, створеннясприятливих умов для реалізаціїпотенційнихможливостейдітей.

         Це завдання не з легких. Воно потребує залучення в цю кропітку роботу адміністрації, вчителів-предметників, соціального педагога, педагога-організатора, батьків, а особливо учнівського самоврядування. Адже саме шкільне самоврядування – це тісна співдружність вчителів і учнів. Саме воно долучається до найважливіших справ гімназії, громади та суспільства.

З цією метою, у нашій гімназії працює учнівська організація гімназистів  5-11 класів     «МЕТАЛ» -

-         МОЛОДІ

-         ЕНЕРГІЙНІ

-         ТАЛАНОВИТІ

-         АКТИВНІ

-         ЛІДЕРИ , девіз якої  «Через творчу самостійність – до успіху»

 

 

 

                   Фото 1.  «Рада старшокласників»

Саме вона діє за найефективнішим принципом «Навчання плюс практична діяльність в громадській організації». Система учнівського самоврядування гімназії створює всі умови для саморозвитку, самовдосконалення, самоствердження, виявленню інтелектуальної та соціальної компетентності кожного учня нашого навчального закладу. Ми прагнемо бути справжніми громадянами справді європейської держави, тому що розуміємо, що саме в наших руках доля теперішнього і майбутнього поколінь. Ми пишемо нову яскраву сторінку історії нашої держави.

 З 2013 року учнівська організація працює над реалізацією довгострокового соціального проекту «Творці майбутнього»

Актуальність проекту
Наш проект демонструє дієву модель роботи з обдарованими дітьми, ефективні підходи до організації їх творчості.

 Цей проект дає можливість:

·        створити таке середовище життєдіяльності дітей, яке буде сприяти  гармонійному розвитку особистості кожного гімназиста;

·         виявляти, розвивати  і підтримувати інтелектуальні здібності: фізичне, психічне і духовне здоров'я;

·         сприяти свідомому вибору учнями "ключової" сфери діяльності;

·         домогтися результативності навчально-виховного процесу за умови мінімальних витрат часу, зусиль, засобів;

·        застосовувати, творчо використовувати проект чи його елементи в практиці діяльності інших учнівських організацій

 

Мета.

          Створення середовища для формування творчої, конкурентноспроможної особистості, здатної реалізуватися в соціумі, справжнього громадянина – патріота, який легко інтегрується  в європейський простір.

Реалізація проекту дає нам можливість:

· покращити співпрацю учнівського та учительського колективів;

·  задовольнити потреби учнів в одержанні додаткових знань;

·  підвищити імідж нашої гімназії і ще раз доказати, що наш бренд стабільний: завжди – перша!

Етапи реалізації:

· підготовчо-організаційний (організація роботи творчої групи   гімназистів, проведення діагностичних досліджень, розробка положень проекту);

  • планово-прогностичний (плануванняроботи, розробкарекомендацій для учасників проекту, прогнозуваннярезультатів);
  • організаційно-виконавчий(проведення заходів:міні-проекти,акції,флешмоби, майстер-класи,фестивалі,конкурси, турніри,квести)
  • корекційно-оцінювальний (психолого-педагогічна діагностика );

·   підсумковий (презентація результатів реалізації проекту (засідання ради творчих центрів, учнівська конференція)

Модель організації роботи з обдарованою молоддю

 

 

Творчий центр : „ЕРУДИТ”

Мета центру: створити умови для розвитку і саморозвитку особистості; реалізації інтелектуального потенціалу, фізичного і духовного розвитку гімназиста; формувати у вихованців загальнокультурну, допрофесійну, соціальну компетентність, створювати умови для життєвого самовизначення, відчуття успіху, впевненості у власних творчих силах; спонукати гімназистів до нових досягнень і перемог.

Завдання центру: працювати над розвитком моделі творчої особистості гімназиста.

Творчі справи центру:

  • участь у предметних олімпіадах;
  • організація пошуково-дослідної роботи;
  • участь у  інтелектуальному марафоні;
  • англомовний табір "Зорепад"
  • євроклуб "Мандрівник"
  • проведення конкурсу «SpellingBee»
  • участь у міжнародномупроекті «Різдво з Європейської точки зору»
  • участь у інтелектуальних іграх "Що?Де?Коли?" та "Брейн-ринг"
  • проведення предметних декадників;
  •  участь у МАН;
  • участь у програмі обміну майбутніх лідерів (Flex)
  • участь у конкурсах "Левеня","Кенгуру","КРОКС","Колосок","Гринвіч"
  • навчальні поїздкикращих учнів закладу до Англії, Шотландії,Франції,Німеччини,Італії,Болгарії,Чехії,Угорщини,Польщі та інших
  •  консультування учнів з предметів;

 

Центр творчого розвитку: «Разом веселіше»

Мета центру:формувати інтерес до літератури, мистецтва, бажання розвивати своє розуміння прекрасного; вдосконалювати культуру мовлення та поведінки, естетичний зовнішній вигляд; розвивати уміння танцювати, музикувати, декламувати, малювати, інші художні уміння.

Завдання центру:виховання шанобливого ставлення до курсів естетичного циклу; відвідування театрів, виставок, концертів, вечорів зустрічі з творчими людьми; організація роботи гуртків, клубів, об’єднань (літературних, танцювальних, хорових, художніх, тощо), які сприяють естетичному розвитку.

Творчі справи центру:

  • свято Першого дзвоника;
  • "Шкільнийолімп"
  • святковий концерт до дня вчителя;
  • святкування Дня Захисника Вітчизни;
  • День Гімназії
  • свято «Новорічна феєрія»;
  • конкурс «Міс та Містер Перша»;
  • святковий концерт до 8-го Березня «Її величність – жінка»;
  • День відкритих дверей;
  • Організація та проведення тематичних виставок
  • екскурсії по Вінниці, по Україні, закордон;
  • відвідування театрів, музеїв, виставок;
  • випуск газети «Шкільний БУМ»;
  • команда КВН"Броколі"
  • вокально-інструментальний ансамбль
  • шкільний хор
  • танцювальний колектив "Future chicks"
  • організація свят Останнього дзвоника та Випускного вечора;
  • організація зустрічей з митцями та відомими людьми міста.

Творчий центр „Екологія життя”

Мета центру:формувати свідому установку на здоров’я; організація пізнавальної фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів, спрямованої на заняття фізкультурою та спортом, розвиток фізичних сил і здоров’я, вироблення санітарно-гігієнічних навичок і звичок здорового способу життя.

Завдання центру:працювати над удосконаленням самопізнання індивідуальних можливостей і особливостей організму, самооцiнювання (тобто уміння співвідносити одержані в результаті самопізнання уявлення про індивідуальні показники культури здоров’я з потрібними показниками), самооздоровлення, підвищувати власний рівень культури здоров’я, формувати дієве ставлення до себе, до свого здоров’я, мотивацію успіху та тренування волі , співчуття.

Творчі справи центру:

  • організація та проведення спортивних змагань та свят;
  • випуск санітарно-просвітницьких стінгазет
  • проведення змагання «Нащадки козацької слави»
  • участь у дитячо-юнацькій грі «Сокіл-Джура»
  • конкурс «Start Teenager»
  •  участь у конкурсі «Старти надії»
  • організація зустрічей з відомими спортсменами країни, міста;
  • організація виступів агітбригад “ЮІР”
  • участь у проекті «Ми обираємо здорове життя»
  •  участь у проекті « Молодь Вінниці – проти СНІДУ»
  •  участь у проекті «МИ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА»

  

Творчий центр „ПАТРІОТ”

Мета центру:виховання патріотичної та національної свідомості та гідності,  розвиток любові до Батьківщини, дбайливе ставлення до рідної мови, культури, традицій, відповідальність за природу рідної країни, потребу зробити свій внесок у долю Вітчизни, прагнення праці на благо рідного краю і його народу.

Завдання центру:

  • виховання поваги до культурного та історичного минулого України;
  • виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки
  • визнання і забезпечення в реальному житті прав дитини, як найвищої цінності держави і суспільства
  • усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю
  • формування етнічної та національної свідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу; визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього
  • формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій
  • культивування кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи
  • формування мовної культури
  • спонукання до активної протидії аморальності, правопорушенням.

Творчі справи центру:

  • національно – патріотичний музей «Патріот»
  • волонтерська діяльність
  • проведення тематичних флешмобів
  • проведення ярмарок
  • зустрічі з ветеранами Другої Світової війни та воїнами АТО , волонтерами
  • День Українського Козацтва
  • Вшанування ветеранів Другої Світової Війни, АТО та воїнів, що брали участь у військових діях на території інших держав
  • Вшанування жертв Голодоморів та політичних репресій
  • День  Миру
  • День Соборності України
  • День вишиванки
  • День Української Писемності
  • уроки патріотизму
  • екскурсії (відвідування музеїв, театрів)

  

Творчий центр «Право і порядок»

Мета центру: формування в учнів правової культури громадянина України, відповідальне ставлення до прав і обов’язків перед суспільством і державою, закріплених у Конституції України, глибокої поваги до законів і правил людського співжиття,  готовності дотримуватися й виконувати закріплені у них вимоги, що виражають волю та інтереси народу, рішучої боротьби з порушенням законів.

Завдання центру:опанування учнів знаннями законів, підвищення їх юридичної обізнаності, систематичне інформування їх про актуальні питання права, формування нетерплячого ставлення до правопорушень і злочинності, прагнення взяти посильну участь в боротьбі з цими негативними явищами.

Творчі справи центру:

  

 

 

 Творчий центр «Прес-центр»

Мета центру:своєчасно і глобально інформувати учнів про справи гімназії.

Завдання центру: вирішення проблем гімназії, підготовка та випуск шкільної газети, організація роботи з шкільними кореспондентами, участь у шкільних конкурсах, організація різних шкільних акцій, обмін досвідом роботи з прес-центрами навчальних закладів міста, підготовка до участі у міському конкурсі шкільних прес-центрів.

Творчі справи центру:

  

 

 

 

 

 

Наш бренд стабільний: завжди - Перша!!!

Про нас

 

Комунальний заклад

"Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І.Пирогова Вінницької міської ради".

Наш заклад - єдиний в області з поглибленим вивченням іноземних мов - англійської, німецької, французької. Гуманітарна гімназія №1 була побудована в 1936 році. Під час Другої світової війни зруйнована. Після відбудови в 1946 році працювала як жіноча гімназія. З нагоди відзначення 150-річчя з дня народження видатного лікаря М.І.Пирогова школі присвоєно його ім'я. З 1961 року в закладі почалося поглиблене вивчення англійської мови.

Детальніше

Новини

ПАМ'ЯТКА!!!

ПАМ'ЯТКА НАСЕЛЕННЮ

Про світ "#надотик#

У Міжнародний день людей з порушеннями зору, який відзначається 13 листопада, у 8- класі Гуманітарної гімназії №1 імені М. І. Пирогова відбувся урок-флешмоб "#надотик". Учні дізналися про інклюзивну художню  літературу та  методи альтернативної комунікації. 

Детальніше...

Про світ "#надотик#

У Міжнародний день людей з порушеннями зору, який відзначається 13 листопада, у 8- класі Гуманітарної гімназії №1 імені М. І. Пирогова відбувся урок-флешмоб "#надотик". Учні дізналися про інклюзивну художню  літературу та  методи альтернативної комунікації. 

Детальніше...

Грант в сумі 35 300 грн. для абітурієнтів Гуманітарної гімназії №1

Грант в сумі 35 300 грн. для абітурієнтів Гуманітарної гімназії №1

    Запрошуємо абітурієнтів Гуманітарної гімназії №1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради прийняти участь у соціальній програмі Scholarship.

   Головний приз - грант (стипендія) у розмірі 35 300 грн. сплату року навчання у Вищих Навчальних Закладах України.  Ця сума розподіляється між учасниками, які написали найкращі роботи.

    Участь повністю безкоштовна.

    Ми оплачуємо навчання в усіх закладах, як приватних, так і державних, а також прагнемо знайти талановитих молодих спеціалістів.

    Детальніше про умови конкурсу дивіться тут: https://seoquick.com.ua/scholarship-ua/

    Запитання та роботи можна надсилати через сайт на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

День захисника України

Увага!

З 08 по 19 жовтня 2018р. у гімназії пройде декадник історії та правознавства, присвячений Дню захисника України.

День захисника України — свято, що відзначається в Україні 14 жовтня у день святої Покрови Пресвятої Богородиці водночас з Днем Українського козацтва. З 2015 року є державним святом і неробочим днем.План заходів додається, усі охочі запрошуються до співпраці .

 

Детальніше...

ОГОЛОШУЄТЬСЯ ВАКАНСІЯ!!!

Оголошується вакансія на посаду бібліотекаря закладу з 01.10.2018р.

Вічна пам'ять Валентину Віталійовичу!

    У понеділок 10.09.2018 р., коли школа спокійно розпочала трудовий тиждень дитячим сміхом і вчительськими турботами, страшна біда постукала в її вікна: підбитою чайкою скрикнула Мати – загинув на Сході її син, наш випускник 1980 р., відомий волонтер від часу подій на Майдані і впродовж 4 років важких випробувань для України – Белінський Валентин Віталійович, боєць – контрактник, обов’язком якого було рятувати й вивозити з гарячих точок поранених товаришів. Він з честю захищав незалежність України, мир і спокій своєї Батьківщини.  

Детальніше...

Страхова компанія «Місто» 2018-2019

Шановні батьки!

Страхова компанія «Місто» вітає вас з початком нового 2018/2019 навчального року і бажає здоров’я, достатку та радості від життя! 

Детальніше...

З Днем народження, Вінниця! Гуманітарна Гімназія №1 ВМР надсилає свої найкращі побажання в честь Ювілею 655 річчя!

 

 

 

 

 

 

Гуманітарна Гімназія №1 ВМР щиро вітає усіх із початком навчального року!

 

 

 

 

 

 

До уваги батьків майбутніх п'ятикласників

Шановні батьки! 21. 08.18 об 11.00 відбудеться додаткове конкурсне випробування для учнів 5-их класів на 7 вакантних місць ауд. 306. З повагою адміністрація!

Підсумки роботи закладу у 2017-2018н.р.

7 червня 2018 р в актовій залі відбувся традиційний звіт директора гімназії Миколи Петровича Свіржевського, про підсумки роботи закладу у 2017-2018н.р. та звіт голови піклувальної ради Сокольвака Михайла Васильовича, про фінансово-господарську діяльність та використання коштів благодійного фонду "Освіта" 

Детальніше...

Summer school camp "Starfall"

З 5 червня 2018 р. розпочав свою роботу пришкільний англомовний табір "Starfall" з денним перебуванням дітей.

 

Станом на 31.05.2018

Станом на 31.05.2018 зараховано  до 5-х класів 166 учнів (1 поза конкурсом). Оголошено конкурсний відбір на 5  місць, що відбудеться 06.06.2018 о 12 год. ауд 315.

ДО УВАГИ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ П'ЯТИКЛАСНИКІВ!!!

23.05.2018 о 17.30 в приміщені актової зали відбудуться батьківські збори. З повагою адміністрація.

Євроклуб "Мандрівник" вітає Європейський Союз з днем народження!!!

Передвиборча кампанія в Президенти Гімназії

30 березня 2018 р. у закладі проходило грандіозне дійство друга регіональна (Не) конференція EdCamp у Вінниці2018

30 березня 2018 р.у закладі проходило грандіозне дійство друга регіональна (Не) конференція Ed Camp у Вінниці 2018, на яке зібралося понад 185 чоловік із 9 областей України. 

(Вінницької, Житомирської, Хмельницької, Сумської, Київської, Дніпропетровської, Чернігівської, ЧеркаськоїОдеської областей)

 

Детальніше...

Вітаємо!!!

   Вітаємо!!!

    Призерів ІІ Олімпіади геометричної творчості імені В.А. Ясінського яка відбулась у Вінницькому державому педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського 17 лютого 2018 року! Нечипор  Сергій - 8 Б, Романчишин Владислав - 10 Б  з дипломами  ІІ  і  ІІІ  ступеня, Гордійчук Поліна - 9 А  диплом ІІ ступеня, а також їх вчителя, чудового педагога,  Дзюбу Аллу Григорівну!!!

Детальніше...

Корисні посилання: