if you find a best soccer cleat for you,please stop and visit shopcleats.com.

Психологічна служба
  • тел. 0432-56-23-88
  • e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

"Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради"

         

Практичний психолог закладу

 Черниш Ольга Анатоліївна, 

 

 звертає увагу на фактори, які допоможуть правильно обрати фах.

 

 

 

Інклюзивна освіта

 Інклюзія  (від англ. inclusion - включення) - процес збільшення ступеня участі всіх громадян в соціумі, і насамперед,тих  що мають труднощі у фізичному розвитку. Він вимагає знаходження  і застосування таких конкретних рішень, які зможуть дозволити кожній людині рівноправно брати участь в освітньому  і суспільному житті.

Інклюзія - це процес реального включення дітей з особливостями фізичного і психологічного  розвитку в активне суспільне життя.

Вона однаковою мірою необхідна для всіх членів суспільства.

Дитина з особливими потребами -  не обділена долею, це, людина яка веде свій, особливий,  спосіб життя. Він може бути дуже цікавий   і оточуючим і їй самій. А може бути нудний і нецікавий. В принципі, як і у здорових в фізичному і психологічному плані людей.

Система інклюзивної  освіти - це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу .

 Інклюзивне  навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу  інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.

Прихильники спільного навчання вирізняють такі позитивні сторони інклюзивних процесів:

- стимулюючий вплив більш здібних однолітків;

- можливість у ширшому діапазоні ознайомлюватися із життям;

- розвиток навичок спілкування та нестандартного мислення;

(як у дітей з особливостями психофізичного розвитку, так і в їхніх здорових однолітків);

- можливість виявлення гуманності, співчуття, милосердя, терпимості у реальних життєвих ситуаціях, що є ефективним засобом морального виховання.

Та чи готові звичайні школи до того, аби прийняти таких дітей?

- Не так багато дітей, яким потрібні складні приладдя для того, щоб вони навчалися в звичайних школах. Наприклад, яке приладдя потрібне дитині, якщо в неї послаблений слух? Можливо, їй потрібен слуховий апарат. Але його, зазвичай, купують батьки. Вчителю треба лишень знати, що в дитини є цей апарат, і визначити, з якими особливостями в процесі навчання, можливо, доведеться мати справу, до яких спеціалістів слід звертатися за консультацією з питань адаптованого навчання. Також, можливо, педагогу треба знати, як допомогти дитині в тому випадку, якщо апарат зламається. Ви, мабуть, помітили часто вживане слово "можливо". Дійсність така, що не можна завчасно передбачити, що треба буде змінювати в процесі розвитку, навчання однієї і тієї самої дитини. Всі люди з тими чи іншими порушеннями не подібні один до одного.

Інша справа - пандуси та ліфти для дітей з дитячим церебральним паралічем. Так, дійсно, для того, щоб така дитина на колясці могла відвідувати звичайну загальноосвітню школу, школа має бути обладнана пандусом, ліфтом та спеціальним туалетом. У таких випадках усім нам здається, що мова йде про надзвичайно великі гроші. Але якщо їх поділити на кількість дітей з особливими потребами, які зможуть навчатися в архітектурно адаптованих загальноосвітніх школах, то виявиться, що насправді це не дуже значні витрати.

Школа, відкрита для всіх, дає можливість усім бути обізнаними з тими проблемами, з якими стикаються діти з інвалідністю, діти з особливими освітніми потребами. І завдяки цьому ми краще розуміємо оточуючий світ, тих, хто, на нашу думку, відрізняється від нас, краще розуміємо себе.

 Матеріали підготувала

практичний психолог

закладу Черниш О.А.

   Поради батькам п'ятикласників 

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379661307.jpgЯкщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379660150.jpg Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

 Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379660272.jpghttp://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379661378.jpgДопоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

 Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379660330.jpg Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379660403.jpg Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379660481.jpgНе пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

 Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379660588.jpg Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1379660726.jpgОсобливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

Вибір професії. «ХОЧУ» І «МОЖУ»

Кожна людина хоча б раз в житті обирала собі професію. Щоб прийняти правильне рішення, необхідно враховувати власні побажання, свої особливості та можливості та не слід забувати й про потреби ринку праці. Існує формула вибору професії, яка в загальному вигляді показує як прийняти оптимальне рішення.

http://sch1.edu.vn.ua/uploads/tiger-1371108787.jpg

Хочу:

бажання, цікавість, прагнення

Можу:

здібності, таланти, стан здоров'я

Треба:

стан ринку праці, соціально-економічні проблеми в регіоні

Зона оптимального вибору

Щоб дійти до успіху  слід  зробити 7 кроків.

 1.     Скласти список «підходящих» професій

Складіть список професій, які Вам подобаються, цікаві, за якими Ви хотіли б працювати, які Вам підходять.

2.     Скласти перелік вимог до професії, що обирається

Складіть перелік своїх вимог:

§  професія, що обирається, й майбутній рід занять;

§  професія, що обирається, й життєві цінності;

§  професія, що обирається, й життєві цілі;

§  професія, що обирається, й сьогоденні гарячі проблеми;

§  професія, що обирається, й реальне працевлаштування за фахом;

§  бажаний рівень професійної підготовки;

§  професія, що обирається, й мої схильності й здібності;

§  бажані зміст, характер й умови роботи.

3.     Визначити важливість кожної вимоги

Визначите, наскільки всі перераховані вимоги значимі. Може бути, що є й менш важливі, які, за великому рахунком, можна й не враховувати.

4.     Оцінити свою відповідність вимогам кожної з підходящих професій

Крім тих вимог, які є у Вас до професії, існують і вимоги самої професії. Проаналізуйте, чи розвинені у Вас професійні якості, чи відповідають ваші інтелектуальні здібності, психологічні особливості, стан здоров'я вимогам професії.

 

5.     Прорахуйте  й проаналізуйте  результат

Проаналізуйте, яка професія із усього списку більше інших підходить Вам по всіх пунктах.

6.     Перевірити результат

Щоб переконатися в правильності Ваших міркувань, обговоріть своє рішення із друзями, батьками, вчителями, психологом, профконсультантом.

7.     Визначити основні практичні кроки до успіху

Отже, Ви прийняли рішення, тепер важливо визначити: у якому навчальному закладі Ви зможете одержати професійну освіту, як розвивати в собі професійно важливі якості, як можна отримати практичний досвід роботи з даної спеціальності, як підвищити свою конкурентноздатність на ринку праці.

Помилки при виборі професії

1.     Ставлення до вибору професії як до незмінного вибору.

У будь-якій сфері діяльності відбувається зміна занять, посад у міру росту кваліфікації людини. При цьому найбільших успіхів досягає той, хто добре пройшов початкові щаблі.

Проаналізуйте ситуацію на ринку праці. Зверніть увагу на те, що з кожним роком з'являються все нові професії. Будьте готові до того, що прийдеться регулярно підвищувати кваліфікацію, освоювати суміжні спеціальності. Не бійтеся того, що вибір професії зараз, в 9-11 класі, фатальним образом визначить всю Вашу долю. Зміна вибору, освоєння нової спеціальності зробить Вас цінним фахівцем, необхідним у суміжних областях діяльності.

2.     Існуючі думки про престижність професії

Відносно професії забобони проявляються в тім, що деякі важливі для суспільства професії, заняття вважаються ницими.

Економіст або психолог нітрохи не більш корисний для суспільства, ніж слюсар. Престижність професії повинна враховуватися - але після врахування Ваших інтересів і здібностей. Інакше будете володарем (якщо будете) "модної", але не тієї спеціальності, що приносить задоволення. Або, чого доброго, виявитеся непридатнимиі для виконання основних робочих функцій...

3.     Вибір професії під впливом товаришів (за компанію, щоб не відстати).

Професію ми вибираємо за своїм "смаком" й "розміром" так само, як одяг і взуття.

4. Перенесення ставлення до людини-представника тієї або іншої професії на саму професію

При виборі професії треба враховувати насамперед особливості даного виду діяльності, а не вибирати професію тільки тому, що тобі подобається або не подобається людина, що займається даним видом діяльності.

Особливо небезпечне зачарування викладачем (якщо тебе захоплює фізик - ще не означає, що тобі подобається фізика сама по собі, поза "комплектом"). Крім того, часто роблять помилку, намагаючись одержати професію кумира - спортсмена, політика, журналіста, артиста.

5.     Захоплення тільки зовнішньою або якою-небудь частковою стороною професії

За легкістю, з якою актор створює на сцені образ, стоїть напружена, буденна праця.

А журналісти не завжди виступають у телепередачах - частіше вони «перелопачують» масу інформації, архівів, розмовляють із десятками людей - перш, ніж підготують 10-хвилинне повідомлення, що, до того ж, озвучить інший (диктор на телебаченні).

6.     Ототожнення шкільного навчального предмета із професією або погане розрізнення цих понять.

Є такий предмет, як іноземна мова, а професій, де потрібна здібніть до мови, багато - перекладач, екскурсовод, телефоніст міжнародного зв'язку тощо. Тому при виборі професії треба враховувати, які реальні заняття й професії за цим предметом стоять.

Для цього найкраще не просто вивчити професіограми або словники професій. Варто проаналізувати газети з вакансіями на біржі праці (там звичайно вказується, яка освіта потрібна для конкретної вакансії). Наприклад, людина з лінгвістичною освітою ("українська мова й література", "іноземна мова" у школі) може працювати й викладачем, і перекладачем, і редактором, і серетарем-референтом. До того ж май на увазі, що професій існує більше, ніж шкільних предметів. Можна стати юристом, маркетологом, апаратником. Професії звичайно можуть бути асоційовані з декількома шкільними предметами (звичайно відповідають вступним іспитам у ВНЗ при вступі на цю спеціальність). Скажімо, майбутньому економістові в школі може подобатися одночасно й математика, і географія.

7.     Застарілі уявлення про характер праці

В усі професії, і насамперед у робітничі, впроваджується складна й цікава техніка, підвищується культура праці.

(комп'ютер впроваджується абсолютно всі сфери діяльності - аж до тваринництва).

8.     Невміння/ небажання розбиратися у своїх особистісних якостях (схильностях, здібностях)

Розібратися в собі тобі допоможуть профконсультанти, батьки, учителі, товариші.

Корисними також можуть виявитися психологічні тести, а також статті й публікації на тему популярної психології. Однак май на увазі, що серед них багато непрофесійних, так що стався критично як до результатів тестів, так і до того, що пишуть у психологічних книжках. Завдання популярних тестів - активізація діяльності по самопізнанню (самоспостереженню, самоаналізу), а не видача тобі готової відповіді на питання про те, ким бути або наклеювання ярлика про те, який ти.

9.     Незнання/ недооцінка своїх фізичних особливостей, недоліків, істотних при виборі професії

Існують професії, які можуть бути тобі протипоказані, тому що вони можуть погіршити твій стан здоров'я.

Таких професій небагато й до них належать, в основному, ті, у яких потрібна тривале напруження тих або інших фізіологічних систем. Програмісти напружують очі, льотчики - серце...

10.          Незнання основних дій, операцій та їхнього порядку при розв'язку, обмірковуванні завдання при виборі професії

Коли ти вирішуєш завдання по математиці, то виконуєш певні дії в певній послідовності. Було б розумно підійти також і до вибору професії.

Не сприймай жодні інструкції буквально, краще навіть, якщо ти творчо підійдеш до справи й розробиш для себе свій власний план - список необхідних для вибору професії дій. Сюди можуть бути включені: аналіз пропозицій на ринку освіти, аналіз попиту на ринку праці, об'єктивна оцінка своїх здібностей, схильностей, знань.

Що впливає на вибір професії

Які фактори обумовлюють вибір людиною тієї або іншої професії? На практиці виявляється, що схильності враховуються в останню чергу, а от думка батьків впливає в першу чергу. Існує 8 факторів вибору професії:

Позиція старших членів родини.

Є старші, які несуть пряму відповідальність за те, як складається твоє життя. Ця турбота поширюється й на питання про твою майбутню професію.

Позиція товаришів, подруг.

Дружні зв'язки у твоєму віці вже дуже міцні й можуть сильно впливати на вибір професії. Можна дати лише загальну пораду: правильним буде рішення, що відповідає твоїм інтересам і збігається з інтересами суспільства, у якому ти живеш.

Позиція вчителів, шкільних педагогів.

Спостерігаючи за поведінкою, навчальною і позанавчальною активністю учнів, досвідчений педагог знає багато такого про тебе, що приховано від непрофесійних очей і навіть від тебе.

Особисті професійні плани.

Під планом у цьому випадку маються на увазі твої уявлення про етапи освоєння професії.

Здібності

Про своєрідність своїх здібностей треба судити не тільки по успіхах у навчанні, але й по досягненнях у найрізноманітніших видах діяльності.

Рівень вимог на суспільне визнання

Плануючи свій трудовий шлях, дуже важливо подбати про реалістичність своїх вимог.

Інформованість

Важливо подбати про те, щоб відомості, що здобуваються тобою, про ту або іншу професію не виявилися перекрученими, неповними, однобічними.

Схильності

Схильності проявляються в улюблених заняттях, на яких витрачається більша частина вільного часу. Це - інтереси, підкріплені певними здібностями.

 

 

 Як спілкуватися з другом в депресії??

  Людина в депресії - дуже чутлива і вразлива істота. Іноді одне неправильно сказане слово може погіршити її і без того тяжкий стан. Ця стаття - крик душі всіх, хто пройшов  пекло депресії. Уникайте в розмові  наступних штампів:

1.     «Та нічого, у деяких проблеми гірші, ніж у тебе»

Слухай, той факт, що у когось проблем більше, не змусить мої зникнути!

Краще скажи мені: «Мені так шкода, що тобі погано. Чим тобі допомогти? "

 2.     «Повір, завтра тобі стане краще»

Депресія - це не те, що проходить за одну ніч!

Скажи так: «Будемо виходити  з цієї халепи крок за кроком, а я буду поруч з тобою, щоб допомогти».

 3.     «Життя несправедливе»

І як це допоможе мені почувати себе краще? Такими словами ти тільки погіршує ситуацію, принижуючи мої переживання.

Скажи: «Мені так шкода, що тобі доводиться проходити через це. Разом ми впораємося ».

 4.     «Ти просто повинен змиритися з цим»

Людина, у якої депресія, ВЖЕ намагається миритися з нею. Кожен день. Так, як може. Радячи йому таке, ти неначе говориш, що він погано справляється.

Краще скажи: «Ти не один. Я буду поруч і допоможу тобі ».

 5.     «Життя триває»

Ну так, безумовно, життя триває. Але почувши таке, першим ділом я думаю, що зі свого депресією я заважаю тобі радіти життю.

Просто скажи мені: «У твоєму житті є багато речей, заради яких варто жити. Давай разом заново відкриємо їх ».

 6.     «Я знаю, як тобі, у мене одного разу теж була депресія»

Не всі однаково добре справляються з труднощами. Пора б це зрозуміти вже. Знову ж, подібна кинута фраза начебто применшує силу моїх страждань. Депресія - це «трохи» складніше, ніж поганий настрій чи поганий день.

Краще так: «Я навіть уявити не можу, через що ти проходиш, але я з усіх сил намагаюся тебе зрозуміти».

 7.     «Тобі не здається, що ти ведеш себе як егоїст»

Швидше за все, людина з депресією і так кожну хвилину критикує себе, не підливайте масла у вогонь. І запам'ятай: депресія - це не вибір. Ніхто за власним бажанням не переживає її.

Мені хочеться почути це: «Мені тебе не вистачає. Чим тобі допомогти? "

 8.     «Сходи повеселися і забудь про це»

Скільки можна повторювати: депресія - це не просто поганий день. Це як багато поганих днів поспіль.

Такий варіант краще: «Мені б хотілося проводити більше часу з тобою. Може вип'ємо кави і побалакаємо по душам? »

 9.     «Друже, ти не радуєш  своїм виглядом, розворушись! »

Людина в депресії кожну хвилину бореться сам з собою, намагаючись вилізти з трясовини негативу. Найменше зараз він хоче почути, що він дратує когось.

Краще скажи так: «Не люблю бачити тебе таким сумним. Давай якось виправимо це ».

 10.     «Через що тобі взагалі засмучуватися?»

Депресія не завжди викликана якимсь дуже поганим подією. Іноді вона просто трапляється  і це -  серйозно.

Треба сказати: «Пробач, що не відразу зрозумів, що тобі так погано. Будь певен -  я поруч».

 

 

Наш бренд стабільний: завжди - Перша!!!

Про нас

 

Комунальний заклад

"Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І.Пирогова Вінницької міської ради".

Наш заклад - єдиний в області з поглибленим вивченням іноземних мов - англійської, німецької, французької. Гуманітарна гімназія №1 була побудована в 1936 році. Під час Другої світової війни зруйнована. Після відбудови в 1946 році працювала як жіноча гімназія. З нагоди відзначення 150-річчя з дня народження видатного лікаря М.І.Пирогова школі присвоєно його ім'я. З 1961 року в закладі почалося поглиблене вивчення англійської мови.

Детальніше

Новини

День захисника України

Увага!

З 08 по 19 жовтня 2018р. у гімназії пройде декадник історії та правознавства, присвячений Дню захисника України.

День захисника України — свято, що відзначається в Україні 14 жовтня у день святої Покрови Пресвятої Богородиці водночас з Днем Українського козацтва. З 2015 року є державним святом і неробочим днем.План заходів додається, усі охочі запрошуються до співпраці .

 

Детальніше...

ОГОЛОШУЄТЬСЯ ВАКАНСІЯ!!!

Оголошується вакансія на посаду бібліотекаря закладу з 01.10.2018р.

Вічна пам'ять Валентину Віталійовичу!

    У понеділок 10.09.2018 р., коли школа спокійно розпочала трудовий тиждень дитячим сміхом і вчительськими турботами, страшна біда постукала в її вікна: підбитою чайкою скрикнула Мати – загинув на Сході її син, наш випускник 1980 р., відомий волонтер від часу подій на Майдані і впродовж 4 років важких випробувань для України – Белінський Валентин Віталійович, боєць – контрактник, обов’язком якого було рятувати й вивозити з гарячих точок поранених товаришів. Він з честю захищав незалежність України, мир і спокій своєї Батьківщини.  

Детальніше...

Страхова компанія «Місто» 2018-2019

Шановні батьки!

Страхова компанія «Місто» вітає вас з початком нового 2018/2019 навчального року і бажає здоров’я, достатку та радості від життя! 

Детальніше...

З Днем народження, Вінниця! Гуманітарна Гімназія №1 ВМР надсилає свої найкращі побажання в честь Ювілею 655 річчя!

 

 

 

 

 

 

Гуманітарна Гімназія №1 ВМР щиро вітає усіх із початком навчального року!

 

 

 

 

 

 

До уваги батьків майбутніх п'ятикласників

Шановні батьки! 21. 08.18 об 11.00 відбудеться додаткове конкурсне випробування для учнів 5-их класів на 7 вакантних місць ауд. 306. З повагою адміністрація!

Підсумки роботи закладу у 2017-2018н.р.

7 червня 2018 р в актовій залі відбувся традиційний звіт директора гімназії Миколи Петровича Свіржевського, про підсумки роботи закладу у 2017-2018н.р. та звіт голови піклувальної ради Сокольвака Михайла Васильовича, про фінансово-господарську діяльність та використання коштів благодійного фонду "Освіта" 

Детальніше...

Summer school camp "Starfall"

З 5 червня 2018 р. розпочав свою роботу пришкільний англомовний табір "Starfall" з денним перебуванням дітей.

 

Станом на 31.05.2018

Станом на 31.05.2018 зараховано  до 5-х класів 166 учнів (1 поза конкурсом). Оголошено конкурсний відбір на 5  місць, що відбудеться 06.06.2018 о 12 год. ауд 315.

ДО УВАГИ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ П'ЯТИКЛАСНИКІВ!!!

23.05.2018 о 17.30 в приміщені актової зали відбудуться батьківські збори. З повагою адміністрація.

Євроклуб "Мандрівник" вітає Європейський Союз з днем народження!!!

Передвиборча кампанія в Президенти Гімназії

30 березня 2018 р. у закладі проходило грандіозне дійство друга регіональна (Не) конференція EdCamp у Вінниці2018

30 березня 2018 р.у закладі проходило грандіозне дійство друга регіональна (Не) конференція Ed Camp у Вінниці 2018, на яке зібралося понад 185 чоловік із 9 областей України. 

(Вінницької, Житомирської, Хмельницької, Сумської, Київської, Дніпропетровської, Чернігівської, ЧеркаськоїОдеської областей)

 

Детальніше...

Вітаємо!!!

   Вітаємо!!!

    Призерів ІІ Олімпіади геометричної творчості імені В.А. Ясінського яка відбулась у Вінницькому державому педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського 17 лютого 2018 року! Нечипор  Сергій - 8 Б, Романчишин Владислав - 10 Б  з дипломами  ІІ  і  ІІІ  ступеня, Гордійчук Поліна - 9 А  диплом ІІ ступеня, а також їх вчителя, чудового педагога,  Дзюбу Аллу Григорівну!!!

Детальніше...

Вітаємо з перемогою у ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади

Вітаємо Кравецьку Валерію, ученицю 9-Б класу, за зайняте ІІІ місце у ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних та комунікаційних технологій                                          (вчитель Шкоропад К.М.)

Вітаємо

Вітаємо переможців

ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з історії

Чепляка Софія 10-Б  І місце ІІетап, ІІ місце ІІІетап

учитель Царюк Г.А.

Коцюбовський Артем 10-В ІІ місце ІІетап, ІІІ місце ІІІетап

учитель Любуня Т.І.

Шпак Валерія 11-В ІІІ місце ІІетап, ІІІ місце ІІІетап

учитель Кравчук О.В.

Рисіч Андрій  8-А ІІІ місце ІІетап

учитель Воронецька В.В.

 

 

Вітаємо!

Вітаємо переможців

ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства

Чепляка Софія 10-Б  І місце ІІетап, І місце ІІІ етап

Жорнова Анастасія   ІІ місце ІІетап, ІІІ місце ІІІ етап

учитель Кравчук О.В.

Відзначення 100-річчя бою під Крутами

Відзначення 100-річчя бою під Крутами

    28.01 2018р До відзначення 100 років бою під Крутами відбувся Круглий стіл «Україна Соборна – наша Гордість і слава. Герої Крут –вічно живі » за участі доцента факультету історії, етнології і права ВДПІ ім. М. Коцюбинського   В. А. Тучинського, заступника директора Воронецької В. В., учителів історії Любуні В. В., Любуні Т. І., Царюк Г. А. студентів університету, учнів 10-А, 10-Б, 10-Г класів.

Детальніше...

Традиційна зустріч з випускниками!

Увага!

Запрошуємо випускників минулих років на традиційну зустріч зі своєю юністю!

Зустріч відбудеться 02.02.18 р.  (п'ятниця) о 17:00 в приміщенні закладу!

Корисні посилання: