if you find a best soccer cleat for you,please stop and visit shopcleats.com.

Інклюзивна освіта
  • тел. 0432-56-23-88
  • e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

"Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради"

Поради для батьків,
які виховують дитину з особливими потребами:
 

1. Незважаючи на інвалідність дитини, ставитися до неї як до дитини з особливими потребами, яка вимагає спеціального навчання, виховання і догляду.

2. За допомогою спеціальних рекомендацій, порад та інструкцій дефектолога, соціального педагога, лікаря чи реабілітолога поступово і цілеспрямовано:
- навчати дитину альтернативних способів спілкування;
- навчати основних правил поведінки;
- прищеплювати навички самообслуговування;
- формувати вміння, що допоможуть подолати стреси;
- виявляти та розвивати творчі здібності;
- розвивати зорове, слухове, тактильне сприйняття.

3. Створювати середовище емоційної безпеки:
- дитина має виховуватися в атмосфері любові та добрих стосунків між усіма членами сім’ї;
- слід додержуватися постійного режиму дня;
- треба позбавитися небезпечних речей, предметів, що спричиняють у дитини страх чи іншу негативну емоційну реакцію.

4. Відвідувати групи підтримки і взаємодопомоги, де можна відверто висловлювати свої думки.

5. Батьки повинні навчитися: 
- поважати дитину;
- сприймати її такою, яка вона є;
- хвалити й заохочувати до пізнання нового;
- стимулювати до дії через гру;
- розмовляти з дитиною, слухати її, спостерігати за нею;
- не боятися щохвилини за її життя;
- не піддаватися всім примхам і вимогам дитини;
- бути реалістом щодо своїх можливостей;
- підтримувати і допомагати один одному;
- не забувати про себе, ставитися до себе позитивно й розвивати в себе почуття гумору;
- брати тайм – аут.

 
 
den_invalidiv         Основні умови виховання дітей з особливими потребами
 

1. Здоровий мікроклімат у сім’ї, його тональність і загальна спрямованість.

2. Довіра до інших дітей, надання їм самостійності.

3. Чуйне ставлення дітей до найстарших членів родини – бабусі й дідуся.

4. Єдність усіх вимог дорослих у ставленні до дітей.

Рекомендації щодо виховання

1. Повірте в неповторність своєї дитини, у те, що вона єдина, унікальна, не схожа на жодну іншу і не є вашою точною копією. Тому не варто вимагати від неї реалізації заданої вами життєвої програми і досягнення поставленої вами мети. Дайте їй прожити власне життя.

2. Дозвольте бути собою, зі своїми вадами, вразливими місцями та чеснотами. Приймати її такою, якою вона є.

3. Підкреслюйте її сильні властивості.

4. Не соромтесь виявляти свою любов до дитини, дайте їй зрозуміти, що любитимете її за будь – яких обставин.

5. Не бійтеся «залюбити» своє маля: саджайте його собі на коліна, дивіться йому в очі, обіймайте та цілуйте, коли воно того бажає.

6. Обираючи знаряддя виховного впливу, вдавайтеся здебільшого до ласки та заохочення, а не до покарання та осуду.

7. Намагайтеся, щоб ваша любов не перетворилась на вседозволеність та бездоглядність.

8. Намагайтесь впливати на дитину проханням – це найефективніший спосіб давати їй інструкції. 

9.Уникайте помилок у вихованні.

10. Не перевищуйте владу у стосунках з дитиною.

11. Не будьте егоїстом.

12. Не будьте ледачими у відносинах з дитиною.

13. Не будьте хвальковитими.

14. Не будьте надмірно принциповими.

Пам’ятайте

- Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти.

- Якщо дитина живе у ворожості, вона вчиться агресивності.

- Якщо дитину висміюють, вона стає замкнутою.

- Якщо дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини.

- Якщо дитина росте в терпимості, вона вчиться приймати інших.

- Якщо дитину підбадьорюють, вона вчиться бути вдячною.

- Якщо дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою.

- Якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити в людей.

- Якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе.

- Якщо дитина росте в розумінні, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Заборонені звертання до дитини

1. Ну скільки разів тобі повторювати?

2. Я сказала – зроби!

3. Ти що, не зрозумів?..

4. У всіх діти як діти, а ти…

5. За що мені така кара…

6. Не лізь, коли не можеш зробити…

7. І в кого ти такий вдався?..

8. Невже тобі важко запам’ятати, що…

Необхідні звертання до дитини

1. Давай – но вирішимо разом…

2. Як ти гадаєш?..

3. Мій любий…

4. Це ти добре придумав…

5. Я така вдячна долі, що ти в мене є…

6. Упевнена , що ти зможеш…

7. Тобі добре вдасться…

8. Я завжди знала, що ти розумний…

 

 

 

Поради вчителям загальноосвітніх шкіл для успішної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби

Загальні правила спілкування з людьми з особли­вими потребами:

- коли ви розмовляєте з людиною або дитиною з особливими освітніми потребами (ООП), звертай­теся безпосередньо до неї, а не до особи, яка її су­проводжує, батьків або сурдоперекладача;

- при знайомстві цілком природно потиснути руку людині з інвалідністю – навіть ті, кому важко руха­ти рукою, або ті, хто користується протезом, можуть потиснути руку – праву або ліву, що допустимо;

- коли ви зустрічаєтеся з людиною, яка погано або зовсім не бачить, обов'язково називайте себе та всіх, хто з вами. Якщо у вас загальна бесіда в групі, не забувайте пояснити, до кого в даний момент ви звертаєтесь, і назвати себе;

- пропонуючи допомогу, почекайте, поки її при­ймуть, а потім питайте, що і як робити. Якщо не зро­зуміли, не соромтеся – перепитайте;

- звертайтеся до дітей з особливими освітніми потребами по імені, а до під­літків – як до дорослих;

- спиратися або виснути на чиїйсь інвалідній колясці – те ж саме, що спиратися або виснути на її власникові. Інвалідна коляска – це частина недо­торканного простору людини, яка її використовує, зокрема й дитини. Це потрібно обов'язково поясни­ти іншим дітям;

- розмовляючи з людиною, яка зазнає труднощів у спілкуванні, слухайте її уважно. Будьте терплячі, чекайте, поки вона сама закінчить фразу. Не виправляйте і не договорюйте за неї. Не соромтеся перепи­тувати, якщо ви не зрозуміли співрозмовника;

- коли ви говорите з людиною, яка користуєть­ся інвалідною коляскою або милицями, намагайтеся розташуватися так, щоб ваші очі були на одному рівні. Вам буде легше розмовляти, а вашому співрозмовнику не доведеться закидати голову;

- щоб привернути увагу людини, яка погано чує, помашіть їй рукою або доторкніться до плеча. Ди­віться їй прямо в очі й говоріть чітко, але майте на увазі, що не всі люди, які погано чують, можуть чи­тати по губах. Розмовляючи з тими, хто може читати по губах, розташуйтеся так, щоб на вас падало світло, і вас було добре видно, намагайтеся, щоб вам нічого не заважало і ніщо не закривало вас;

- не бентежтеся, якщо випадково сказали: «Поба­чимося» або: «Ви чули про це...?» тому, хто насправді не може бачити або чути.

А ще дуже важливо навчитися правильно ви­словлюватися про дітей з особливими освітніми по­требами. Наприклад, замість фрази «Цей учень не може ходити» краще сказати так: «Цей учень користується ходунком і кріслом-візком».

Нижче розглянемо приклади заміни некоректних мовних зворотів.

 

Ярлики, які не можна використовувати

Більш коректні вирази

Люди з фізичними або розумовими вадами

Люди, які мають особливі потреби

Розумово відсталі

Люди із затримкою розумового розвитку

Він відсталий

У нього труднощі когнітивного характеру

Мій учень страждає аутизмом

У мого учня аутизм

Вона – даун, монголоїд

У неї синдром Дауна

Він не здатний навчатися

У нього труднощі з навчанням

Він – паралітик

У нього параліч

Вона – каліка

У неї порушення опорно-рухового апарату

Він – карлик (або ліліпут)

Він – невисокого зросту / він невисокий

У неї емоційні розлади

У неї порушення емоційного характеру

Він прикутий до крісла-коляски

Він користується кріслом-коляскою

Нормальні і/або здорові діти

Типові діти / діти без порушень в розвитку

Він навчається в спеціальному освітньому закладі

Він отримує послуги спеціальної освіти / додаткові послуги

Стоянка для автомобілів інвалідів, туалет для інвалідів і т. ін.

Доступна стоянка, туалет і т. п.

У неї проблема з...

У неї є потреба в...

 

Сайти, де можна знайти корисну інформацію:

http://pushkarnatalia.jimdo.com//сторінка-для-батьків/батькам-дітей-з-особливими-потребами/

http://marganets-nvk8.edukit.dp.ua/storinka_psihologa/traus_etyana_ikolavna_raktichnij_psiholog_tazh_roboti_10_rokv_svta_oltavsjkij_derzhavnij_pedagogchnij_nstitut_m_orolenka_eltopoljsjkij_derzhavnij_pedagogchnij_unversitet_pecalzac_praktichna_psihologya_doshkljne_vihovannya_aukovo-metodichna_problema_ozvitok_nnovacjno_osobistost_v_umovah_shkoli_zhitttvorchestva_v_kogo_vn_takij_vdavsya_e_zapitannya_chasto_zadayutj_sob_batjki_namagayutjsya_znajti_u_ditini_risi_blizjkih_chi_dalekih_rodichv_/poradi_batjkam_ditej_z_osoblivimi_potreb/

http://polohy-rvo.edukit.zp.ua/psihologo-mediko-pedagogichna_konsuljtaciya/poradi_vchitelyam/

Наш бренд стабільний: завжди - Перша!!!

Про нас

 

Комунальний заклад

"Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І.Пирогова Вінницької міської ради".

Наш заклад - єдиний в області з поглибленим вивченням іноземних мов - англійської, німецької, французької. Гуманітарна гімназія №1 була побудована в 1936 році. Під час Другої світової війни зруйнована. Після відбудови в 1946 році працювала як жіноча гімназія. З нагоди відзначення 150-річчя з дня народження видатного лікаря М.І.Пирогова школі присвоєно його ім'я. З 1961 року в закладі почалося поглиблене вивчення англійської мови.

Детальніше

Новини

ПАМ'ЯТКА!!!

ПАМ'ЯТКА НАСЕЛЕННЮ

Про світ "#надотик#

У Міжнародний день людей з порушеннями зору, який відзначається 13 листопада, у 8- класі Гуманітарної гімназії №1 імені М. І. Пирогова відбувся урок-флешмоб "#надотик". Учні дізналися про інклюзивну художню  літературу та  методи альтернативної комунікації. 

Детальніше...

Про світ "#надотик#

У Міжнародний день людей з порушеннями зору, який відзначається 13 листопада, у 8- класі Гуманітарної гімназії №1 імені М. І. Пирогова відбувся урок-флешмоб "#надотик". Учні дізналися про інклюзивну художню  літературу та  методи альтернативної комунікації. 

Детальніше...

Грант в сумі 35 300 грн. для абітурієнтів Гуманітарної гімназії №1

Грант в сумі 35 300 грн. для абітурієнтів Гуманітарної гімназії №1

    Запрошуємо абітурієнтів Гуманітарної гімназії №1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради прийняти участь у соціальній програмі Scholarship.

   Головний приз - грант (стипендія) у розмірі 35 300 грн. сплату року навчання у Вищих Навчальних Закладах України.  Ця сума розподіляється між учасниками, які написали найкращі роботи.

    Участь повністю безкоштовна.

    Ми оплачуємо навчання в усіх закладах, як приватних, так і державних, а також прагнемо знайти талановитих молодих спеціалістів.

    Детальніше про умови конкурсу дивіться тут: https://seoquick.com.ua/scholarship-ua/

    Запитання та роботи можна надсилати через сайт на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

День захисника України

Увага!

З 08 по 19 жовтня 2018р. у гімназії пройде декадник історії та правознавства, присвячений Дню захисника України.

День захисника України — свято, що відзначається в Україні 14 жовтня у день святої Покрови Пресвятої Богородиці водночас з Днем Українського козацтва. З 2015 року є державним святом і неробочим днем.План заходів додається, усі охочі запрошуються до співпраці .

 

Детальніше...

ОГОЛОШУЄТЬСЯ ВАКАНСІЯ!!!

Оголошується вакансія на посаду бібліотекаря закладу з 01.10.2018р.

Вічна пам'ять Валентину Віталійовичу!

    У понеділок 10.09.2018 р., коли школа спокійно розпочала трудовий тиждень дитячим сміхом і вчительськими турботами, страшна біда постукала в її вікна: підбитою чайкою скрикнула Мати – загинув на Сході її син, наш випускник 1980 р., відомий волонтер від часу подій на Майдані і впродовж 4 років важких випробувань для України – Белінський Валентин Віталійович, боєць – контрактник, обов’язком якого було рятувати й вивозити з гарячих точок поранених товаришів. Він з честю захищав незалежність України, мир і спокій своєї Батьківщини.  

Детальніше...

Страхова компанія «Місто» 2018-2019

Шановні батьки!

Страхова компанія «Місто» вітає вас з початком нового 2018/2019 навчального року і бажає здоров’я, достатку та радості від життя! 

Детальніше...

З Днем народження, Вінниця! Гуманітарна Гімназія №1 ВМР надсилає свої найкращі побажання в честь Ювілею 655 річчя!

 

 

 

 

 

 

Гуманітарна Гімназія №1 ВМР щиро вітає усіх із початком навчального року!

 

 

 

 

 

 

До уваги батьків майбутніх п'ятикласників

Шановні батьки! 21. 08.18 об 11.00 відбудеться додаткове конкурсне випробування для учнів 5-их класів на 7 вакантних місць ауд. 306. З повагою адміністрація!

Підсумки роботи закладу у 2017-2018н.р.

7 червня 2018 р в актовій залі відбувся традиційний звіт директора гімназії Миколи Петровича Свіржевського, про підсумки роботи закладу у 2017-2018н.р. та звіт голови піклувальної ради Сокольвака Михайла Васильовича, про фінансово-господарську діяльність та використання коштів благодійного фонду "Освіта" 

Детальніше...

Summer school camp "Starfall"

З 5 червня 2018 р. розпочав свою роботу пришкільний англомовний табір "Starfall" з денним перебуванням дітей.

 

Станом на 31.05.2018

Станом на 31.05.2018 зараховано  до 5-х класів 166 учнів (1 поза конкурсом). Оголошено конкурсний відбір на 5  місць, що відбудеться 06.06.2018 о 12 год. ауд 315.

ДО УВАГИ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ П'ЯТИКЛАСНИКІВ!!!

23.05.2018 о 17.30 в приміщені актової зали відбудуться батьківські збори. З повагою адміністрація.

Євроклуб "Мандрівник" вітає Європейський Союз з днем народження!!!

Передвиборча кампанія в Президенти Гімназії

30 березня 2018 р. у закладі проходило грандіозне дійство друга регіональна (Не) конференція EdCamp у Вінниці2018

30 березня 2018 р.у закладі проходило грандіозне дійство друга регіональна (Не) конференція Ed Camp у Вінниці 2018, на яке зібралося понад 185 чоловік із 9 областей України. 

(Вінницької, Житомирської, Хмельницької, Сумської, Київської, Дніпропетровської, Чернігівської, ЧеркаськоїОдеської областей)

 

Детальніше...

Вітаємо!!!

   Вітаємо!!!

    Призерів ІІ Олімпіади геометричної творчості імені В.А. Ясінського яка відбулась у Вінницькому державому педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського 17 лютого 2018 року! Нечипор  Сергій - 8 Б, Романчишин Владислав - 10 Б  з дипломами  ІІ  і  ІІІ  ступеня, Гордійчук Поліна - 9 А  диплом ІІ ступеня, а також їх вчителя, чудового педагога,  Дзюбу Аллу Григорівну!!!

Детальніше...

Корисні посилання: